Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Psihologija medija

Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi; Propaganda, reklame, ubeðivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod raðen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Dejvid Džajls
ŽanrPsihologija
Izdavač: Clio
ISBN:978-86-7102-410-5
Br. strana:253
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Psihologija medija

Teško je pobrojati promene koje u nama izazivaju savremeni masovni mediji, a kamoli objasniti mehanizme putem kojih do tih promena dolazi; Propaganda, reklame, ubeðivanje, dečji doživljaj televizije, internet i/ili druženje, samo su neke od tema kojima je posvećena knjiga „Psihologija medija“. Autor Dejvid Džajls ponudio nam je tekst organizovan poput udžbenika, pun aktuelnih odgovora, pošto je prevod raðen po izdanju iz 2010. godine, a istovremeno relevantan za svakoga od nas neprekidno izloženih bezbojnim medijskim porukama.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?