Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Mala crvena knjiga prodaje

Mala, eksplozivna knjiga koja se čita u dahu, ali čiji se saveti dugo pamte! Bestseler majstora uspešne prodaje Jeffrey Gitomer donosi vam 12,5 načela veličanstvene prodaje i na veoma slikovit, duhovit i praktičan način, prepun primera i ilustracija, uči vas kako da uspešno prodajete. Mala crvena knjiga prodaje mogla bi se nazvati i Mala knjiga kupovine jer dokazuje da ljudi ne vole da prodaju ali obožavaju da kupuju. Zanimljivo je da je knjiga napisana žargonom kojim se koriste ljudi svakodnevno u stvarnim prodajnim situacijama. Kratak sadržaj: - Pripremite se za pobedu, ili na poraz od nekog ko vas je pobedio. - Lična marka jeste prodaja: Nije važno koga znate, nego ko zna vas. - Najvažnija je vrednost, najvažniji je odnos, nije najvažnija cena. - To nije samo posao, to je mrežni posao. - Zainteresuj me i postići ćeš da uverim sam sebe. - Ako ih možete nasmejati, možete im i prodati. - Koristite kreativnost kako biste se istaknli i dominirali. - Smanjite rizike i pretvorićete prodaju u kupovinu. - Kada kažete nešto za sebe, to je hvalisanje. Kada to drugi kažu o vama, to je dokaz. - Dajte otkaz na svoje mesto direktora svemira.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Džefri Gitomer
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-953-246-035-3
Br. strana:220
Povez:tvrd
Jezik:Hrvatski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Mala crvena knjiga prodaje

Mala, eksplozivna knjiga koja se čita u dahu, ali čiji se saveti dugo pamte! Bestseler majstora uspešne prodaje Jeffrey Gitomer donosi vam 12,5 načela veličanstvene prodaje i na veoma slikovit, duhovit i praktičan način, prepun primera i ilustracija, uči vas kako da uspešno prodajete. Mala crvena knjiga prodaje mogla bi se nazvati i Mala knjiga kupovine jer dokazuje da ljudi ne vole da prodaju ali obožavaju da kupuju. Zanimljivo je da je knjiga napisana žargonom kojim se koriste ljudi svakodnevno u stvarnim prodajnim situacijama. Kratak sadržaj: - Pripremite se za pobedu, ili na poraz od nekog ko vas je pobedio. - Lična marka jeste prodaja: Nije važno koga znate, nego ko zna vas. - Najvažnija je vrednost, najvažniji je odnos, nije najvažnija cena. - To nije samo posao, to je mrežni posao. - Zainteresuj me i postići ćeš da uverim sam sebe. - Ako ih možete nasmejati, možete im i prodati. - Koristite kreativnost kako biste se istaknli i dominirali. - Smanjite rizike i pretvorićete prodaju u kupovinu. - Kada kažete nešto za sebe, to je hvalisanje. Kada to drugi kažu o vama, to je dokaz. - Dajte otkaz na svoje mesto direktora svemira.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Biblija prodaje

Ekonomija, biznis

Džefri Gitomer

Džefri Gitomer, nekadašnji prodavac a sada konsultant i autor bestselera iz oblasti prodaje, otkriva nam svoje tajne prodaje. U knjizi koja je koncipirana kao motivacioni priručnik, on nudi mnoštvo ...

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih troškova.

Cena: 1.650,00 RSD

Količina:

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?