Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Maya 6 - kompletan priručnik

Cena : 2.500,00 RSD
Količina:

Otkrijte kako se Maya koristi za izradu potpuno realističnog sadržaja za film, TV, video-igre, Web dizajn i štampu. Instruktori za program Maya i stručnjaci za specijalne efekte, Meade i Arima, pokazuju vam sve što treba da znate kako biste savladali program. Naučite procese rada kroz jednostavne vežbe koje će vam pomoći da ovladate tehnikama modelovanja, izrade tekstura, animacije, vizuelizacije, postprodukcije itd.

  •  Brzo proniknite u osnovne koncepte 3D produkcije i kretanje kroz okruženje programa Maya
  •  Napravite pokret pomoću putanja, nelinearne ili proceduralne animacije, i koristite dinamiku da biste u animaciji simulirali prirodne fenomene
  • Postignite realističnost pomoću tekstura, osvetljenja i tehnika vizuelizovanja
  • Napravite kontrolne objekte koji će vam pomoći u upravljanju skeletima
  • Modelujte čvrste površine i prirodne oblike pomoću NURBS krivih, poligona i izdeljenih površina
  • U postprodukciji iskoristite programe za montažu kao što su After Effects, Combustion i Shake

Prateći kompakt disk sadrži scene napravljene u programu Maya i druge grafičke elemente korišćene u knjizi.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Osnovni koncepti
Poglavlje 2: Okruženje programa Maya
Poglavlje 3: Osnove modelovanja pomoću NURBS krivih
Poglavlje 4: Napredno modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 5: Modelovanje pomoću poligona
Poglavlje 6: Modelovanje prirodnih oblika
Poglavlje 7: Osnove animacije
Poglavlje 8: Deformatori
Poglavlje 9: Podešavanje likova: zglobovi, veze i kinematika
Poglavlje 10: Podešavanje likova: kontrole za upravljanje likom
Poglavlje 11: Podešavanje likova: povezivanje kože
Poglavlje 12: Animacija likova
Poglavlje 13: Dodavanje tekstura i osnove osvetljavanja
Poglavlje 14: Dodavanje tekstura u praksi
Poglavlje 15: Slikanje u programu Maya
Poglavlje 16: Vizuelizovanje
Poglavlje 17: čestice i polja
Poglavlje 18: Napredni sistemi čestica i efekti
Poglavlje 19: Dinamika krutih i mekih tela
Poglavlje 20: Vizuelizovanje za postprodukciju
Poglavlje 21: Uklapanje u postprodukciji
Dodatak: Pisanje MEL skriptova
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Tom Meade, Shinsaku Arima
ŽanrInformatika i računari
Izdavač: Mikro knjiga
ISBN:86-7555-270-X
Br. strana:600
Povez:broširan + CD
Prevodilac:Jasmina Đorđević, Ratko Đorđević
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:24cm
Datum izdavanja:2005.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Maya 6 - kompletan priručnik

Cena : 2.500,00 RSD
Količina:

Otkrijte kako se Maya koristi za izradu potpuno realističnog sadržaja za film, TV, video-igre, Web dizajn i štampu. Instruktori za program Maya i stručnjaci za specijalne efekte, Meade i Arima, pokazuju vam sve što treba da znate kako biste savladali program. Naučite procese rada kroz jednostavne vežbe koje će vam pomoći da ovladate tehnikama modelovanja, izrade tekstura, animacije, vizuelizacije, postprodukcije itd.

  •  Brzo proniknite u osnovne koncepte 3D produkcije i kretanje kroz okruženje programa Maya
  •  Napravite pokret pomoću putanja, nelinearne ili proceduralne animacije, i koristite dinamiku da biste u animaciji simulirali prirodne fenomene
  • Postignite realističnost pomoću tekstura, osvetljenja i tehnika vizuelizovanja
  • Napravite kontrolne objekte koji će vam pomoći u upravljanju skeletima
  • Modelujte čvrste površine i prirodne oblike pomoću NURBS krivih, poligona i izdeljenih površina
  • U postprodukciji iskoristite programe za montažu kao što su After Effects, Combustion i Shake

Prateći kompakt disk sadrži scene napravljene u programu Maya i druge grafičke elemente korišćene u knjizi.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Osnovni koncepti
Poglavlje 2: Okruženje programa Maya
Poglavlje 3: Osnove modelovanja pomoću NURBS krivih
Poglavlje 4: Napredno modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 5: Modelovanje pomoću poligona
Poglavlje 6: Modelovanje prirodnih oblika
Poglavlje 7: Osnove animacije
Poglavlje 8: Deformatori
Poglavlje 9: Podešavanje likova: zglobovi, veze i kinematika
Poglavlje 10: Podešavanje likova: kontrole za upravljanje likom
Poglavlje 11: Podešavanje likova: povezivanje kože
Poglavlje 12: Animacija likova
Poglavlje 13: Dodavanje tekstura i osnove osvetljavanja
Poglavlje 14: Dodavanje tekstura u praksi
Poglavlje 15: Slikanje u programu Maya
Poglavlje 16: Vizuelizovanje
Poglavlje 17: čestice i polja
Poglavlje 18: Napredni sistemi čestica i efekti
Poglavlje 19: Dinamika krutih i mekih tela
Poglavlje 20: Vizuelizovanje za postprodukciju
Poglavlje 21: Uklapanje u postprodukciji
Dodatak: Pisanje MEL skriptova
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?