Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Strategijski menadžment na delu

Cena : 2.290,00 RSD
Količina:

Konkurentska prednost! Ovaj pojam je od fundamentalnog značaja za izučavanje strategijskog menadžmenta, sa kojim ćete, kada završite čitanje ovog teksta, biti prilično dobro upoznati... Šta je to konkurentska prednost? Ona se odnosi na distinktivno obeležje po kome se neko ili nešto (organizacija, tim, kandidat za posao, knjiga itd.) izdvaja od ostalih. Po čemu se to ova knjiga ističe od ostalih? U čemu se ogleda njena konkurentska prednost? Ovo je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspešno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi. Jedan profesor koji predaje na osnovu njega to je elegantno formulisao rekavši da je "to udžbenik u kome je sažeto i pregledno izloženo celokupno gradivo iz ovog predmeta." I u četvrtom izdanju Strategijskog menadžmenta na delu nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje pleni svojom sadržinom.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Mary Coulter
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Data status
ISBN:978-86-7478-078-7
Br. strana:417
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Strategijski menadžment na delu

Cena : 2.290,00 RSD
Količina:

Konkurentska prednost! Ovaj pojam je od fundamentalnog značaja za izučavanje strategijskog menadžmenta, sa kojim ćete, kada završite čitanje ovog teksta, biti prilično dobro upoznati... Šta je to konkurentska prednost? Ona se odnosi na distinktivno obeležje po kome se neko ili nešto (organizacija, tim, kandidat za posao, knjiga itd.) izdvaja od ostalih. Po čemu se to ova knjiga ističe od ostalih? U čemu se ogleda njena konkurentska prednost? Ovo je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspešno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi. Jedan profesor koji predaje na osnovu njega to je elegantno formulisao rekavši da je "to udžbenik u kome je sažeto i pregledno izloženo celokupno gradivo iz ovog predmeta." I u četvrtom izdanju Strategijskog menadžmenta na delu nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje pleni svojom sadržinom.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?