Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Socijalni marketing

Cena : 2.530,00 RSD
Količina:

Šta je zajednički imentielj ugroženih vrste lososa, baštovanstva, neželjene trudnoće? Socijalni marketing.

Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.

Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Filip Kotler, Ned Robert, Nensi R. Li
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Clio
ISBN:978-86-7102-331-3
Br. strana:608
Povez:Tvrd
Prevodilac:Goran Erdei
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2009.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Socijalni marketing

Cena : 2.530,00 RSD
Količina:

Šta je zajednički imentielj ugroženih vrste lososa, baštovanstva, neželjene trudnoće? Socijalni marketing.

Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.

Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?