Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Rešenje za 86%

1.960,00 RSDCena : 999,00 RSD
Količina:

Kako da odgovorite na najveći tržišni izazov u narednih 50 godina? Knjiga Rešenje za 86% – izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) usmerava fokus na zemlje u razvoju. Za razliku od mnogih ranijih pristupa, u kojima se problem nerazvijenosti često tretirao u smislu "pomoći slabijima", autori ističu velike ekonomske izazove za sve firme i preduzetnike koji mogu da shvate životnu logiku, potrebe i neiskorišćene mogućnosti tog "86-procentnog sveta". Knjiga 2007. godine u izboru Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing 2007, uglednog američkog udruženja American Marketing Association (AMA) Kratak sadržaj: * Zemlje prilika * Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola * Ciljajte na odskočnu ekonomiju * Bežite marke za tržište * Mislite mlado * Postanite veliki, tako da mislite na mlado * Donesite vlastitu infrastrukturu * Tražite preskoke * Donesite tržište ljudima * Razvijajte se zajedno sa tražištem * Zaključak: prilika koje ne sme da se propusti

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Vijay Mahajan, Kamini Banga
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-86-86313-05-8
Br. strana:252
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Rešenje za 86%

1.960,00 RSDCena : 999,00 RSD
Količina:

Kako da odgovorite na najveći tržišni izazov u narednih 50 godina? Knjiga Rešenje za 86% – izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) usmerava fokus na zemlje u razvoju. Za razliku od mnogih ranijih pristupa, u kojima se problem nerazvijenosti često tretirao u smislu "pomoći slabijima", autori ističu velike ekonomske izazove za sve firme i preduzetnike koji mogu da shvate životnu logiku, potrebe i neiskorišćene mogućnosti tog "86-procentnog sveta". Knjiga 2007. godine u izboru Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing 2007, uglednog američkog udruženja American Marketing Association (AMA) Kratak sadržaj: * Zemlje prilika * Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola * Ciljajte na odskočnu ekonomiju * Bežite marke za tržište * Mislite mlado * Postanite veliki, tako da mislite na mlado * Donesite vlastitu infrastrukturu * Tražite preskoke * Donesite tržište ljudima * Razvijajte se zajedno sa tražištem * Zaključak: prilika koje ne sme da se propusti

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?