Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Razgovor malo košta - AKCIJA

660,00 RSDCena : 550,00 RSD
Količina:

Sigurno ste već čuli da je najbolja i najefektivnija reklama "od usta do usta"! Pođite od sebe, nije li lična preporuka nekog iz vašeg kruga ljudi, onih koje cenite, opredeljujući faktor u trenutku kada se opredeljujete za neki proizvod ili uslugu?

Odgovor na sledećih šest pitanja pokazaće kakvo je trenutno stanje s vaše strane pulta:

  • Da li zaista pašljivo slušate ono što kupci govore o vašem proizvodu, usluzi ili aktivnostima - i činite li nešto na osnovu onoga što čujete?
  • Da li pažljivo gledate kako kupci reaguju na proizvode, usluge ili aktivnosti - s obzirom da veliki broj njih retko kada odvaja vreme da formuliše i iskaže svoje mišljenje?
  • Istražujete li mišljenje kupaca o tome kako biste mogli da poboljšate svoju delatnost - proveravajući da li pravilno razumete šta govore i tačno primećujete šta čine?
  • Nagrađujete li redovno kupce za njihove preporuke - ohrabrujući ih na taj način da kažu svoje mišljenje o vašem radu i ponovo dođu?
  • Da li klijente pošteno informišete o prošlim, sadašnjim i budućim aktivnostima preduzeća - stvarajući tako od njih deo svog uspeha i pridobijajući njihovo razumevanje za svoje greške?
  • Iznenađujete li redovno kupce novim prilazom starom stanju stvari, uzdrmavajući čak i najćudljivijeg kupca tako da postanete portparol vašeg posla?

Ova knjiga sadrži veliki broj ideja i zamisli koje će pomoći poslovnim ljudima da nađu ono što stimuliše i zadržava pozitivnu usmenu reklamu.

Ćutanje, baš, i nije zlato. Ne prepuštajte utiske vaših kupaca slučaju, naučite kako da "kupite" svoje kupce!

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Godfri Haris, Gregrej Haris
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Finesa
ISBN:978-86-82683-79-7
Br. strana:106
Povez:broširan
Prevodilac:Vesna Tovstonogov
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Razgovor malo košta - AKCIJA

660,00 RSDCena : 550,00 RSD
Količina:

Sigurno ste već čuli da je najbolja i najefektivnija reklama "od usta do usta"! Pođite od sebe, nije li lična preporuka nekog iz vašeg kruga ljudi, onih koje cenite, opredeljujući faktor u trenutku kada se opredeljujete za neki proizvod ili uslugu?

Odgovor na sledećih šest pitanja pokazaće kakvo je trenutno stanje s vaše strane pulta:

  • Da li zaista pašljivo slušate ono što kupci govore o vašem proizvodu, usluzi ili aktivnostima - i činite li nešto na osnovu onoga što čujete?
  • Da li pažljivo gledate kako kupci reaguju na proizvode, usluge ili aktivnosti - s obzirom da veliki broj njih retko kada odvaja vreme da formuliše i iskaže svoje mišljenje?
  • Istražujete li mišljenje kupaca o tome kako biste mogli da poboljšate svoju delatnost - proveravajući da li pravilno razumete šta govore i tačno primećujete šta čine?
  • Nagrađujete li redovno kupce za njihove preporuke - ohrabrujući ih na taj način da kažu svoje mišljenje o vašem radu i ponovo dođu?
  • Da li klijente pošteno informišete o prošlim, sadašnjim i budućim aktivnostima preduzeća - stvarajući tako od njih deo svog uspeha i pridobijajući njihovo razumevanje za svoje greške?
  • Iznenađujete li redovno kupce novim prilazom starom stanju stvari, uzdrmavajući čak i najćudljivijeg kupca tako da postanete portparol vašeg posla?

Ova knjiga sadrži veliki broj ideja i zamisli koje će pomoći poslovnim ljudima da nađu ono što stimuliše i zadržava pozitivnu usmenu reklamu.

Ćutanje, baš, i nije zlato. Ne prepuštajte utiske vaših kupaca slučaju, naučite kako da "kupite" svoje kupce!

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?