Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Prodaja i upravljanje prodajom

Cena : 2.090,00 RSD
Količina:

Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.

Analiza različitih kategorija kupaca približava čitaocu način njihovog razmišljanja i u vezi s tim predlaže adekvatnu marketinšku taktiku. U delu u kome su izložene tehnike prodaje istaknut je značaj lične pripreme i ličnog kontakta, a u poglavlju o prodajnom okruženju ukazano je na važnost institucija i kanala prodaje.

Naročita pažnja u najnovijem, šestom izdanju, dostupnom sada i na srpskom jeziku, posvećena je uticaju koji međunarodno tržište ima za jednu kompaniju. Svako poglavlje upotpunjeno je praktičnom vežbom i uobičajenim ispitnim pitanjima. Idealan udžbenik za studente marketinga i poslovanja, kao i za prodavce na terenu i menadžere prodaje.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Dejvid Džober, Džef Lankaster
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Clio
ISBN:86-77102-216-1
Br. strana:680
Povez:Tvrd
Prevodilac:Mirjana Ivanji
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2006.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Prodaja i upravljanje prodajom

Cena : 2.090,00 RSD
Količina:

Ovaj obimni priručnik bavi se suštinskim aspektom marketinga: odnosom „lice u lice“ koji predstavlja osnovni vid savremene prodajne prakse. Podeljen je na pet logičkih celina: dimenzije prodaje, tehnike prodaje, prodajno okruženje, menadžment i kontrola prodaje.

Analiza različitih kategorija kupaca približava čitaocu način njihovog razmišljanja i u vezi s tim predlaže adekvatnu marketinšku taktiku. U delu u kome su izložene tehnike prodaje istaknut je značaj lične pripreme i ličnog kontakta, a u poglavlju o prodajnom okruženju ukazano je na važnost institucija i kanala prodaje.

Naročita pažnja u najnovijem, šestom izdanju, dostupnom sada i na srpskom jeziku, posvećena je uticaju koji međunarodno tržište ima za jednu kompaniju. Svako poglavlje upotpunjeno je praktičnom vežbom i uobičajenim ispitnim pitanjima. Idealan udžbenik za studente marketinga i poslovanja, kao i za prodavce na terenu i menadžere prodaje.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?