Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Osnove lobiranja : osnove komunikacije uticaja, institucija i aktera lobističke scene

Cena : 693,00 RSD
Količina:

Dr Miroslav Mitrović napisao je priručnik za lobiranje, do sada deficitarno štivo na našim prostorima. Knjiga objašnjava tehnike pristupa prilikom lobiranja u svrhu ostvarivanja nekog interesa, ekonomskog ili političkog cilja, bilo da je u pitanju kompanija ili državna institucija. Takođe daje pregled istorije lobiranja, uvid u načine funkcionisanja evropskih i američkih institucija, preporučuje pogodne trenutke za „akciju“ i drugo.

„Konceptualni okvir teme ove monografije u potpunosti pokazuje da je autor uočio najznačajnija pitanja koja daju odgovore za shvatanje uloge i značaja procesa lobiranja, kako u nacionalnim državama, tako i u nadnacionalnim sistemima. Posebna pažnja rada usmerena je kako na razumevanje ovog fenomena i prevazilaženje antagonističke paradigme koja je često prisutna kada se o ovoj oblasti govori, tako i na dve lobističke utakmice u okviru SAD i EU. Izrada ove monografije nesumnjivo ima veliki značaj za proučavanje procesa odlučivanja, donošenja odluka, razumevanja legitimne, ali legalne tržišne utakmice, pre svega u okviru EU. Veliki napor i posvećenost prikupljanju kredibilnih izvora, posebno zbog nedostatka domaće literature, ali i sama izrada rukopisa kao koncizno sistematizovane i jasno prezentovane materije, svakako predstavlja adekvatno i čitko štivo.“ - Iz recenzije

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Miroslav Mitrović
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Presing
ISBN:978-86-6341-076-3
Br. strana:182
Povez:Broširan
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2015.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Osnove lobiranja : osnove komunikacije uticaja, institucija i aktera lobističke scene

Cena : 693,00 RSD
Količina:

Dr Miroslav Mitrović napisao je priručnik za lobiranje, do sada deficitarno štivo na našim prostorima. Knjiga objašnjava tehnike pristupa prilikom lobiranja u svrhu ostvarivanja nekog interesa, ekonomskog ili političkog cilja, bilo da je u pitanju kompanija ili državna institucija. Takođe daje pregled istorije lobiranja, uvid u načine funkcionisanja evropskih i američkih institucija, preporučuje pogodne trenutke za „akciju“ i drugo.

„Konceptualni okvir teme ove monografije u potpunosti pokazuje da je autor uočio najznačajnija pitanja koja daju odgovore za shvatanje uloge i značaja procesa lobiranja, kako u nacionalnim državama, tako i u nadnacionalnim sistemima. Posebna pažnja rada usmerena je kako na razumevanje ovog fenomena i prevazilaženje antagonističke paradigme koja je često prisutna kada se o ovoj oblasti govori, tako i na dve lobističke utakmice u okviru SAD i EU. Izrada ove monografije nesumnjivo ima veliki značaj za proučavanje procesa odlučivanja, donošenja odluka, razumevanja legitimne, ali legalne tržišne utakmice, pre svega u okviru EU. Veliki napor i posvećenost prikupljanju kredibilnih izvora, posebno zbog nedostatka domaće literature, ali i sama izrada rukopisa kao koncizno sistematizovane i jasno prezentovane materije, svakako predstavlja adekvatno i čitko štivo.“ - Iz recenzije

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?