Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Metrike marketinga

Cena : 6.690,00 RSD
Količina:

Metrike marketinga, drugo izdanje, je sveobuhvatan vodič kroz najvažnije metrike marketinga danas! U ovom detaljnom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako tačno treba odabrati prave metrike za svaki izazov. Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu tačnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rešenja. Otkrićete metrike velike vrednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje i distribuciju, percepciju kupaca, tržišni udeo, snagu konkurenata, maržu i određivanje cena, proizvode i portfelje, profitabilnost poslovanja s klijentima, prodajno osoblje i kanale, i drugog. Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete da primenite ispravne metrike za sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sistemski poboljšali svoj ROI. Pronaćićete praktične, ažurirane tehnike merenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, kao i kompromise između raznih mogućnosti – i na taj način vam pomažu da shvatite šta te brojke zaista znače. Naučićete kako da oblikujete i tumačite marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika i kako da koristite moćne nove tehnike modelovanja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom, drugom, izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će takođe čitaocima pružiti uvid u nove sisteme za primenu marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u alat menadžmenta.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: P. W. Farris, N. T. Bendle, P. E. Pfeifer, D. J. Reibstein
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-953-246-136-7
Br. strana:440
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Metrike marketinga

Cena : 6.690,00 RSD
Količina:

Metrike marketinga, drugo izdanje, je sveobuhvatan vodič kroz najvažnije metrike marketinga danas! U ovom detaljnom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako tačno treba odabrati prave metrike za svaki izazov. Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu tačnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rešenja. Otkrićete metrike velike vrednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje i distribuciju, percepciju kupaca, tržišni udeo, snagu konkurenata, maržu i određivanje cena, proizvode i portfelje, profitabilnost poslovanja s klijentima, prodajno osoblje i kanale, i drugog. Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete da primenite ispravne metrike za sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sistemski poboljšali svoj ROI. Pronaćićete praktične, ažurirane tehnike merenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, kao i kompromise između raznih mogućnosti – i na taj način vam pomažu da shvatite šta te brojke zaista znače. Naučićete kako da oblikujete i tumačite marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika i kako da koristite moćne nove tehnike modelovanja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom, drugom, izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će takođe čitaocima pružiti uvid u nove sisteme za primenu marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u alat menadžmenta.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?