Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Menadžment zrakoplovne kompanije

Cena : 7.440,00 RSD
Količina:

Sadržajne celine obuhvataju i završavaju primerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresovanom čitaocu. Na kraju svakog dela izdvajaju se karakteristične i dominantne veštine, znanja i spoznaje koje veoma uspešan menadžer avio kompanije mora da savlada. Navedeni su i profili avio lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je zaista i slučaj u dinamičnom avio poslovnom okruženju. Na osnovu autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta avio kompanije, kao i mogući okviri strateškog razvoja tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je bogato ilustrovana sa 208 tabela, 148 grafikona, 77 šema i 55 primera. U istraživanju, tematskoj eksplikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja autori su se u knjizi koristili sa 157 knjiga i velikim brojem ostalih bibliografskih jedinica s 1355 fusnota. Knjiga je obogaćena s dva dodatna predgovora eminentnih predstavnika svetske industrije avio prevoza gospodina Wolfganga Mayrhubera predsednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i gospodina Ulrich Schulte-Strathausa glavnog sekretara Evropskog udruženja avio prevoznika ĆA, 2002.-2012. Kratak sadržaj: Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije Planiranje i strategija zrakoplovne kompanije Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala zrakoplovne kompanije Ekonomika leta – modeli profitabilnosti Prognoze razvoja zračnog prometa

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Mirko Tatalović, Ivan Mišetić, Jasmin Bajić
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-953-246-179-4
Br. strana:900
Povez:tvrd
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Menadžment zrakoplovne kompanije

Cena : 7.440,00 RSD
Količina:

Sadržajne celine obuhvataju i završavaju primerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresovanom čitaocu. Na kraju svakog dela izdvajaju se karakteristične i dominantne veštine, znanja i spoznaje koje veoma uspešan menadžer avio kompanije mora da savlada. Navedeni su i profili avio lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je zaista i slučaj u dinamičnom avio poslovnom okruženju. Na osnovu autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta avio kompanije, kao i mogući okviri strateškog razvoja tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je bogato ilustrovana sa 208 tabela, 148 grafikona, 77 šema i 55 primera. U istraživanju, tematskoj eksplikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja autori su se u knjizi koristili sa 157 knjiga i velikim brojem ostalih bibliografskih jedinica s 1355 fusnota. Knjiga je obogaćena s dva dodatna predgovora eminentnih predstavnika svetske industrije avio prevoza gospodina Wolfganga Mayrhubera predsednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i gospodina Ulrich Schulte-Strathausa glavnog sekretara Evropskog udruženja avio prevoznika ĆA, 2002.-2012. Kratak sadržaj: Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije Planiranje i strategija zrakoplovne kompanije Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala zrakoplovne kompanije Ekonomika leta – modeli profitabilnosti Prognoze razvoja zračnog prometa

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?