Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Menadžment za neupućene

Cena : 2.100,00 RSD
Količina:

U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.

Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopouzdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.

Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori - koji su i sami menadžeri - nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
Poglavlje 10: Prenošenje poruke
Poglavlje 11: Timovi
Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
Indeks

 

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Bob Nelson, Peter Economy
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mikro knjiga
ISBN:978-86-7555-311-3
Br. strana:321
Povez:broširan
Prevodilac:Aleksandra Stojanović
Serijal:For Dummies
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:24cm
Datum izdavanja:2007.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Menadžment za neupućene

Cena : 2.100,00 RSD
Količina:

U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.

Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopouzdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.

Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori - koji su i sami menadžeri - nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.

Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
Poglavlje 10: Prenošenje poruke
Poglavlje 11: Timovi
Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
Indeks

 

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?