Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Marketing menadžment

Cena : 2.890,00 RSD
Količina:

Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige.

Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Filip Kotler
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Data status
ISBN:9788674780138
Br. strana:816
Povez:tvrd
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2006.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Marketing menadžment

Cena : 2.890,00 RSD
Količina:

Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige.

Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Kaotika

Ekonomija, biznis

Filip Kotler

Autori: Philip Kotler i John Caslione KAOTIKA: Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima! "Kaotika" je strateški radni okvir namenjen rešavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na ...

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih troškova.

Cena: 1.499,00 RSD

Količina:

Marketingom do rasta

Ekonomija, biznis

Filip Kotler

MARKETING GURU PHILIP KOTLER I GLOBALNI MARKETING STRATEG MILTON KOTLER ĆE VAM POKAZATI KAKO DA PREŽIVITE NESTABILNE EKONOMSKE VODE! Ako mislite da firme ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, ...

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih troškova.

Cena: 2.199,00 RSD

Količina:

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?