Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Marketing menadžment

Cena : 2.890,00 RSD
Količina:

Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige.

Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Filip Kotler
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Data status
ISBN:9788674780138
Br. strana:816
Povez:tvrd
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2006.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Marketing menadžment

Cena : 2.890,00 RSD
Količina:

Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige.

Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Marketingom do rasta

Ekonomija, biznis

Filip Kotler

MARKETING GURU PHILIP KOTLER I GLOBALNI MARKETING STRATEG MILTON KOTLER ĆE VAM POKAZATI KAKO DA PREŽIVITE NESTABILNE EKONOMSKE VODE! Ako mislite da firme ne mogu rasti u spororastućoj ekonomiji, ...

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih troškova.

Cena: 2.199,00 RSD

Količina:

Kaotika

Ekonomija, biznis

Filip Kotler

Autori: Philip Kotler i John Caslione KAOTIKA: Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima! "Kaotika" je strateški radni okvir namenjen rešavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na ...

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih troškova.

Cena: 1.499,00 RSD

Količina:

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?