Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Inovacija pre svega

Cena : 1.100,00 RSD
Količina:

Postanite lider za inovacije! Nadmašite konkurenciju!

Stiv Džobs, Ričard Brenson, Bil Gejts, Džejms Dajson, Majkl Del. Svi su briljantni inovatori i preduzetnici. To su pojedinci koji do inovacije i bogatstva, izgleda, dolaze spontano, gotovo “automatski”.

Konvencionalno gledište je da je inovacija isključivo oblast kreativnih genija i poslovnih lidera poput njih – ljudi koji na neki način zrače drugačijim “zanosom i entuzijazmom” od nas ostalih, što ih čini sposobnim da budu inovativni na načine kojima obični smrtnici, ili obične kompanije – čak ne smeju ni da se nadaju.

Očigledno, intuicija i kreativnost mogu neosporno da budu deo inovativne formule. Međutim, šta ako bismo mi mogli da raspakujemo proces otkrića mnogo preciznije tako što bismo ušli u um inovatora?

Šta ako bismo uspeli da otvorimo misterioznu “crnu kutiju” i pažljivo analizirama kako ona funkcioniše? Šta ako bismo uspeli da saznamo kako najveći inovatori dolaze do prodornih ideja; kako oni to zapaze te velike, strateške prilike koje su drugima nevidljive; kako oni dobijaju taj intuitivni osećaj u pogledu načina na koji će se svet izmeniti, dok drugi za to ostaju slepi? Što je najvažnije, šta ako bismo uspeli taj proces stvaranja da vratimo unazad – i budemo u prilici da ga samostalno primenimo?

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Piter Skarzinski, Rouan Gibson
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Finesa
ISBN:978-86-82683-89-6
Br. strana:230
Povez:broširan
Prevodilac:Milana Đurašinov
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:24cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Inovacija pre svega

Cena : 1.100,00 RSD
Količina:

Postanite lider za inovacije! Nadmašite konkurenciju!

Stiv Džobs, Ričard Brenson, Bil Gejts, Džejms Dajson, Majkl Del. Svi su briljantni inovatori i preduzetnici. To su pojedinci koji do inovacije i bogatstva, izgleda, dolaze spontano, gotovo “automatski”.

Konvencionalno gledište je da je inovacija isključivo oblast kreativnih genija i poslovnih lidera poput njih – ljudi koji na neki način zrače drugačijim “zanosom i entuzijazmom” od nas ostalih, što ih čini sposobnim da budu inovativni na načine kojima obični smrtnici, ili obične kompanije – čak ne smeju ni da se nadaju.

Očigledno, intuicija i kreativnost mogu neosporno da budu deo inovativne formule. Međutim, šta ako bismo mi mogli da raspakujemo proces otkrića mnogo preciznije tako što bismo ušli u um inovatora?

Šta ako bismo uspeli da otvorimo misterioznu “crnu kutiju” i pažljivo analizirama kako ona funkcioniše? Šta ako bismo uspeli da saznamo kako najveći inovatori dolaze do prodornih ideja; kako oni to zapaze te velike, strateške prilike koje su drugima nevidljive; kako oni dobijaju taj intuitivni osećaj u pogledu načina na koji će se svet izmeniti, dok drugi za to ostaju slepi? Što je najvažnije, šta ako bismo uspeli taj proces stvaranja da vratimo unazad – i budemo u prilici da ga samostalno primenimo?

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?