Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Digitalna gerila - gerila marketing u digitalnoj eri

Cena : 990,00 RSD
Količina:

Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.

U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi mediji se fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Džil Lublin, Džej Konrad Levinson, Rik Frišman
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Miba books
ISBN:978-86-6026-061-3
Br. strana:280
Povez:Broš
Prevodilac:Aleksandar Marković
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2020.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Digitalna gerila - gerila marketing u digitalnoj eri

Cena : 990,00 RSD
Količina:

Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.

U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi mediji se fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?