Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

Cena : 2.199,00 RSD
Količina:

Nadahnute prodornom oštroumnošću izvornog izdanja Bogatstva na dnu ekonomske piramide, veliki broj firmi prepoznaje i izgrađuje poslovne prilike i ostvaruje dobit na novim tržištima među najsiromašnijim ljudima svita - dok istovremeno pomažu u eliminisanju siromaštva i nemaštine. Pet godina nakon prvog izdanja knjige, Prahaladove misli više nisu izolovani slučajevi inovativnog razmišljanja. Oni su dokazana, naširoko praktična „stvarnost”. Danas, ovim izdanjem povodom 5. godišnjice, Prahalad dopunjuje knjigu kako bi čitaocima osigurao uvid u to kako se njegova zamisao sprovodi u siromašnim regijama širom sveta. Prahalad takođe nudi ažurnu ocenu ključnih pitanja kao što su: Postoji li zaista tržište? Zadovoljava li opseg? Postoji li profit? Ima li inovacija? Radi li se ovde o globalnoj prilici? Pre pet godina, direktori su se mogli nadati da će odgovori na ova pitanja biti pozitivni. Danas, što nam je Prahalad pokazao, mogu biti gotovo sigurni u to.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: C. H. Prahalad
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-953-246-093-3
Br. strana:440
Povez:tvrd
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

Cena : 2.199,00 RSD
Količina:

Nadahnute prodornom oštroumnošću izvornog izdanja Bogatstva na dnu ekonomske piramide, veliki broj firmi prepoznaje i izgrađuje poslovne prilike i ostvaruje dobit na novim tržištima među najsiromašnijim ljudima svita - dok istovremeno pomažu u eliminisanju siromaštva i nemaštine. Pet godina nakon prvog izdanja knjige, Prahaladove misli više nisu izolovani slučajevi inovativnog razmišljanja. Oni su dokazana, naširoko praktična „stvarnost”. Danas, ovim izdanjem povodom 5. godišnjice, Prahalad dopunjuje knjigu kako bi čitaocima osigurao uvid u to kako se njegova zamisao sprovodi u siromašnim regijama širom sveta. Prahalad takođe nudi ažurnu ocenu ključnih pitanja kao što su: Postoji li zaista tržište? Zadovoljava li opseg? Postoji li profit? Ima li inovacija? Radi li se ovde o globalnoj prilici? Pre pet godina, direktori su se mogli nadati da će odgovori na ova pitanja biti pozitivni. Danas, što nam je Prahalad pokazao, mogu biti gotovo sigurni u to.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?