Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Veština uticaja

Cena : 799,00 RSD
Količina:

U vremenu u kome živimo sve više se piše i govori o tzv "socijalnoj inteligenciji", a i sve više ljudi postaje svesno da ova vrsta inteligencije, odnosno određena sposobnost stvaranja kvalitetnih međuljudskih odnosa, veština pregovaranja, ophođenja i uveravanja drugih ljudi, jeste zapravo najvažniji oblik inteligencije za kvalitetan, stabilan i srećan život. Istraživanja govore da i do 90% ljudi ima manji ili veći problem da sebe, svoje znanje, ideje, proizvode... plasira okruženju, pa se iz tih razloga nameće realna potreba da većina njih poradi na pomenutim veštinama. Kada tome dodamo da se kod nas, a i svuda u svetu, pojavljuje sve veća "armija" nezaposlenih ljudi, onda je očigledno da je potreba za edukacijom i treningom veštine lične prodaje sve izvesnija. Uprkos tome što većina ljudi na veštinu uticaja ("prodaje") ne gleda sa puno simpatije, jedno je sigurno – prodaja nije stvar izbora, prodaja je stvar egzistencije!

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: D. R. Gilbert
ŽanrPsihologija
Izdavač: Čarobna knjiga
Br. strana:184
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Veština uticaja

Cena : 799,00 RSD
Količina:

U vremenu u kome živimo sve više se piše i govori o tzv "socijalnoj inteligenciji", a i sve više ljudi postaje svesno da ova vrsta inteligencije, odnosno određena sposobnost stvaranja kvalitetnih međuljudskih odnosa, veština pregovaranja, ophođenja i uveravanja drugih ljudi, jeste zapravo najvažniji oblik inteligencije za kvalitetan, stabilan i srećan život. Istraživanja govore da i do 90% ljudi ima manji ili veći problem da sebe, svoje znanje, ideje, proizvode... plasira okruženju, pa se iz tih razloga nameće realna potreba da većina njih poradi na pomenutim veštinama. Kada tome dodamo da se kod nas, a i svuda u svetu, pojavljuje sve veća "armija" nezaposlenih ljudi, onda je očigledno da je potreba za edukacijom i treningom veštine lične prodaje sve izvesnija. Uprkos tome što većina ljudi na veštinu uticaja ("prodaje") ne gleda sa puno simpatije, jedno je sigurno – prodaja nije stvar izbora, prodaja je stvar egzistencije!

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?