Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Kako motivisati učenike da uče

Cena : 1.980,00 RSD
Količina:

Izazov s kojim se nastavnici suočavaju jeste da otkriju načine kako da svoje učenike podstaknu u nastojanju da razviju znanja i veštine za šta su aktivnosti učenja i osmišljene, bez obzira da li učenici uživaju u tim aktivnostima ili ne. Pod ovim podrazumevam motivisanje učenika da uče, a ova knjiga ističe strategije kako to činiti.

Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima.

Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici.

Kroz celu knjigu ovi principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama (npr. ciljevi nastavnog programa) i učionicama (npr. razlike među učenicima, dinamika učionice). Autor koristi eklektički pristup motivaciji koji pokazuje kako efikasno integrisati upotrebu ekstrinzičkih i intrinzičkih strategija.

Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, te za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni.

U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan

Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Džere Brofi
ŽanrPriručnici
Izdavač: Clio
ISBN:978-86-7102-507-2
Br. strana:810
Povez:tvrd
Prevodilac:Marina Vicanović
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Kako motivisati učenike da uče

Cena : 1.980,00 RSD
Količina:

Izazov s kojim se nastavnici suočavaju jeste da otkriju načine kako da svoje učenike podstaknu u nastojanju da razviju znanja i veštine za šta su aktivnosti učenja i osmišljene, bez obzira da li učenici uživaju u tim aktivnostima ili ne. Pod ovim podrazumevam motivisanje učenika da uče, a ova knjiga ističe strategije kako to činiti.

Pisana posebno za nastavnike, ova knjiga nudi bogatstvo principa za motivisanje učenika da uče, zasnovanih na istraživanjima.

Njen fokus na motivacionim principima, umesto na motivacionim teoretičarima ili teorijama, prirodno vodi u diskusiju o konkretnim strategijama u učionici.

Kroz celu knjigu ovi principi i strategije povezuju se sa realnošću u savremenim školama (npr. ciljevi nastavnog programa) i učionicama (npr. razlike među učenicima, dinamika učionice). Autor koristi eklektički pristup motivaciji koji pokazuje kako efikasno integrisati upotrebu ekstrinzičkih i intrinzičkih strategija.

Obezbeđene su smernice za prilagođavanje motivacionih principa grupnim i individualnim razlikama, te za „korektivni rad“ sa učenicima koji su postali obeshrabreni ili nezadovoljni.

U ovom izdanju, autor razmatra i ulogu roditelja u motivaciji za školu, teoriju cilja i teoriju samoodređenosti, vrednosne aspekte motivacije, aspekte motivacije koji se tiču selfa i identiteta, te ulogu nastavnika u podržavanju motivacije učenika. Tekst usmerava na one aspekte literature o motivaciji koji su direktno primenljivi na poučavanje u učionici, a. fokus je pretežno na nastavniku kao motivatoru, umesto na učeniku kao nekom ko biva motivisan

Svaki odeljak sadrži zaključke i sažetke, kao i pitanja za razmišljanje i preporučenu literaturu.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?