Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Novinarstvo

Cena : 1.320,00 RSD
Količina:
Iako se po konceptu može svrstati u udžbeničku literaturu, a po sadržini u uvodno štivo, knjiga "Novinarstvo" predstavlja mnogo više od toga. Prevashodno posvećena novinarskom zanatu i praksi, ona uspešno povezuje novinarsko iskustvo i naučna saznanja u oblasti publicistike i komunikacija. Štefan Rus Mol, profesor nauke o kumunikaciji na Univerzitetu u Luganu, objašnjava savremene tokove novinarskog poziva, u kontekstu globalnog razvoja društva. Tragajući za dramatičnim promenama na profesionalnom planu, knjiga i sama „živi život našeg doba“ i pokazuje kako se multimedijima, internetom i intranetom menja novinarska svakodnevica. Autor analizira veze novinarske i nekih drugih srodnih profesija, poput odnosa s javnošću, kao i njihov međusobni uticaj. Značajnu pažnju Štefan Rus Mol posvećuje organizacionom aspektu novinarskog posla i govori o redakcijskom marketingu i menadžmentu, nudeći obilje primera iz prakse visokorazvijenih zemalja. U izdanje na srpskom jeziku uneti su neki primeri iz ovdašnje novinarske prakse. Drugo izdanje ove knjige dopunjeno je novim podacima, koji prate tehnološke, društvene i druge promene koje se dešavaju u savremenim medijima.
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Ana Zagorac Keršer, Štefan Rus-Mol
ŽanrPolitika, publicistika
Izdavač: Clio
ISBN:978-86-7102-457-0
Br. strana:286
Povez:broširan
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Novinarstvo

Cena : 1.320,00 RSD
Količina:
Iako se po konceptu može svrstati u udžbeničku literaturu, a po sadržini u uvodno štivo, knjiga "Novinarstvo" predstavlja mnogo više od toga. Prevashodno posvećena novinarskom zanatu i praksi, ona uspešno povezuje novinarsko iskustvo i naučna saznanja u oblasti publicistike i komunikacija. Štefan Rus Mol, profesor nauke o kumunikaciji na Univerzitetu u Luganu, objašnjava savremene tokove novinarskog poziva, u kontekstu globalnog razvoja društva. Tragajući za dramatičnim promenama na profesionalnom planu, knjiga i sama „živi život našeg doba“ i pokazuje kako se multimedijima, internetom i intranetom menja novinarska svakodnevica. Autor analizira veze novinarske i nekih drugih srodnih profesija, poput odnosa s javnošću, kao i njihov međusobni uticaj. Značajnu pažnju Štefan Rus Mol posvećuje organizacionom aspektu novinarskog posla i govori o redakcijskom marketingu i menadžmentu, nudeći obilje primera iz prakse visokorazvijenih zemalja. U izdanje na srpskom jeziku uneti su neki primeri iz ovdašnje novinarske prakse. Drugo izdanje ove knjige dopunjeno je novim podacima, koji prate tehnološke, društvene i druge promene koje se dešavaju u savremenim medijima.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?