Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Estetika televizije i novih medija

Cena : 1.210,00 RSD
Količina:
Jed­na od naj­o­zbilj­ni­jih tran­sfor­ma­ci­ja te­le­vi­zi­je ot­po­čela je pred sam kraj XX ve­ka ka­da te­le­vi­zi­ja od ana­log­ne pre­la­zi na di­gi­tal­nu teh­no­lo­gi­ju. Knji­ga Stan­ka Cr­no­br­nje osve­tlja­va uti­caj ove va­žne me­dij­ske tran­sfor­ma­ci­je na stva­ra­nje no­ve te­le­vi­zi­je i no­vih te­le­vi­zij­skih este­ti­ka. Ova knji­ga tre­ba da do­pri­ne­se lak­šem shva­ta­nju "sta­re" te­le­vi­zi­je i što bez­bol­ni­jem sna­la­že­nju pu­bli­ke u ra­zno­vr­snom sve­tu no­ve te­le­vi­zi­je i no­vih me­di­ja ko­ji je pred na­ma. Autor je svo­je is­tra­ži­va­nje usme­rio pre sve­ga na je­zik te­le­vi­zi­je i nje­na stil­ska iz­ra­žaj­na sred­stva, ne za­ne­ma­ru­ju­ći pri tom te­o­rij­ski aspekt; od na­ra­tiv­ne te­o­ri­je, pre­ko te­o­ri­je žan­ro­va, so­ci­o­lo­ških i psi­ho­a­na­li­tič­kih is­tra­ži­va­nja, sti­že do fe­mi­ni­stič­kih stu­di­ja, i u svi­ma nji­ma is­ti­če upra­vo one aspek­te ko­ji su re­le­vant­ni za pro­u­ča­va­nje te­le­vi­zi­je kao este­tič­kog fe­no­me­na. Este­ti­ka te­le­vi­zi­je i no­vih me­di­ja u vre­me­nu ogla­ša­va­nja, bil­bor­da, te­le­šo­po­va i kaj­ro­na si­gur­no je pod pri­ti­skom sa­svim raz­li­či­tih pa­ra­dig­mi. Knji­ga Stan­ka Cr­no­br­nje otva­ra pu­te­ve za na­ša sop­stve­na či­ta­nja i tu­ma­če­nja.
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Stanko Crnobrnja
ŽanrPolitika, publicistika
Izdavač: Clio
ISBN:978-86-7102-329-0
Br. strana:377
Povez:broširan
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Estetika televizije i novih medija

Cena : 1.210,00 RSD
Količina:
Jed­na od naj­o­zbilj­ni­jih tran­sfor­ma­ci­ja te­le­vi­zi­je ot­po­čela je pred sam kraj XX ve­ka ka­da te­le­vi­zi­ja od ana­log­ne pre­la­zi na di­gi­tal­nu teh­no­lo­gi­ju. Knji­ga Stan­ka Cr­no­br­nje osve­tlja­va uti­caj ove va­žne me­dij­ske tran­sfor­ma­ci­je na stva­ra­nje no­ve te­le­vi­zi­je i no­vih te­le­vi­zij­skih este­ti­ka. Ova knji­ga tre­ba da do­pri­ne­se lak­šem shva­ta­nju "sta­re" te­le­vi­zi­je i što bez­bol­ni­jem sna­la­že­nju pu­bli­ke u ra­zno­vr­snom sve­tu no­ve te­le­vi­zi­je i no­vih me­di­ja ko­ji je pred na­ma. Autor je svo­je is­tra­ži­va­nje usme­rio pre sve­ga na je­zik te­le­vi­zi­je i nje­na stil­ska iz­ra­žaj­na sred­stva, ne za­ne­ma­ru­ju­ći pri tom te­o­rij­ski aspekt; od na­ra­tiv­ne te­o­ri­je, pre­ko te­o­ri­je žan­ro­va, so­ci­o­lo­ških i psi­ho­a­na­li­tič­kih is­tra­ži­va­nja, sti­že do fe­mi­ni­stič­kih stu­di­ja, i u svi­ma nji­ma is­ti­če upra­vo one aspek­te ko­ji su re­le­vant­ni za pro­u­ča­va­nje te­le­vi­zi­je kao este­tič­kog fe­no­me­na. Este­ti­ka te­le­vi­zi­je i no­vih me­di­ja u vre­me­nu ogla­ša­va­nja, bil­bor­da, te­le­šo­po­va i kaj­ro­na si­gur­no je pod pri­ti­skom sa­svim raz­li­či­tih pa­ra­dig­mi. Knji­ga Stan­ka Cr­no­br­nje otva­ra pu­te­ve za na­ša sop­stve­na či­ta­nja i tu­ma­če­nja.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?