Mamurno jutro u hotelskoj sobi. U krevetu unakažena mlada žena. Slikoviti likovi neobuzdanih strasti i uzburkanog temperamenta, slučaj i sudbina, veza sa zauzetom ženom i noćni život, prepliću se i stvaraju napetost, intrigiraju... Petrović se igra stvarnošću i fikcijom, i drži nas u stalnom iščekivanju, a ono što će uslediti potpuno je neočekivano.
„Bulevar greha je kao stvoren za scenario ljubavnog filma sa elementima psiho-trilera, u kome naslućujemo mračne tajne i strepimo šta će se strašno desiti. Pripovedač se nada, raduje, pada i diže, zajedno sa svojim junakom, ali čitaoce vrlo vešto drži na distanci, kao posmatrače koji gledaju hodača po žici nesvesnog da može da padne. Retko dobro napisana priča, gde publika, čak i ako nije uvek radoznala kao junak, ne prestaje da ga prati." - Ana Radmilović, pisac i novinar
"Vrtlozi oživljenih osećanja i znakovi koje pratimo na putu glavnog junaka, kao i implicitni nagoveštaji da je Zoranova i Anina sudbina mogla biti naša sopstvena, govore o Petrovićevom daru da nas zavara i zavede, a onda potpuno osvoji, zauvek nas čineći poklonikom svog stila. Pisac nam predočava nešto što svi nosimo u sebi, ali zaparloženo, utišano i skriveno, da ne boli. Čitajući, tu emociju polako izvlačimo iz sebe i suočavamo se sa njom kao sa ravnopravnim protivnikom, govoreći – Nisi
tako strašna, Zoran me je već na tebe pripremio..." - Jelena Ilić, profesor književnosti
"Junak romana nosi ljubav u sebi – ona ga vodi kroz život. Od samog početka, on svojoj voljenoj govori šta oseća i ona ulazi u njegovu prostranu ličnost, gde se oseća slobodno. Kada se to osećanje prelije na čitaoca, on se poistovećuje sa junacima i knjiga se čita u dahu. Ovo je knjiga o Ljubavi kao što je i Život Ljubav." - Vesna Pešić, izdavačka kuća Pešić i sinovi
Dodaj komentar
Prijavi se