Ako želite korak napred i da, umesto da budete svakodnevni Unity programer, postanete profesionalni programer igara, ne tražite dalje. Ova knjiga je rešenje za kreiranje hipnotišućih igara sa živopisnim karakteristikama i neverovatnim doživljajem igranja.
Ova knjiga se detaljno fokusira na praktičan projekat upotrebom Unityja, na izgradnju FPS igre koja uključuje mnoštvo funkcija. Detaljno ćemo opisati arhitekturu Unity igre kreiranjem ekspanzivnih svetova, interesntnih efekata renderovanja i drugih funkcija da bismo igre učinili posebnim. Kreiraćemo individualne komponente igre, upotrebićemo efikasne tehnike animacije i efikasno ćemo primeniti koliziju i fiziku. Istražićemo optimalne tehnike za importovanje elemenata igre, kao što su mreže i
teksture, savete i trikove za efikasno projektovanje nivoa igre, načine animiranja i skriptovanja NPC-a, načine za konfigurisanje i primenu na mobilnim uređajima, način za pripremu za VR razvoj, način za primenu kontrolne verzije i tako dalje.
Zahvaljujući ovoj knjizi, steći ćete znanje u vezi razvoja u Unityju i samopouzdanje za kreiranje zanimljivih igara.
Kratak sadržaj
Poglavlje 1: Priprema i konfigurisanje elemenata 5
Poglavlje 2: Dizajn i struktura nivoa 63
Poglavlje 3: Kontrole igrača – Pokret 153
Poglavlje 4: Kontrole igrača – Kucanje i zdravlje 225
Poglavlje 5: Neprijatelji i veštačka inteligencija 298
Poglavlje 6: Upravljanje projektom i verzijama 372
Poglavlje 7: Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre 449
Poglavlje 8: Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo 505
Dodaj komentar
Prijavi se