Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

3ds max 2008: sveobuhvatni vodič

Cena : 2.200,00 RSD
Količina:

Upoznajte se s vodećim programom za 3D modelovanje i animaciju. Posebna pažnja posvećena je tehnikama rada koje poboljšavaju produktivnost i efikasnost korisnika. Uz bogato ilustrovan tekst (oko 1500 crteža i slika ekrana), savladaćete modelovanje, sisteme čestica, 3D animaciju, prostorne deformacije, rad s materijalima i mapama, modifikatorima, svetlima i složenim objektima.

Posebne odlike knjige su:

  • Udžbenički pristup materiji, s naglaskom na postupno učenje uz rad na sve složenijim projektima
  • Vežbe s realnim projektima modelovanja i animiranja
  • Pitanja, zadaci i testovi za samostalnu proveru znanja na kraju svakog poglavlja

Sadržaj

Poglavlje 1: Uvod u Autodesk 3ds Max 2008
Poglavlje 2: Standardna prosta tela
Poglavlje 3: Proširena prosta tela
Poglavlje 4: Podrazumevani objekti i mreže zakrpa
Poglavlje 5: Krive i proširene krive
Poglavlje 6: Menjanje objekata 3D mrežice
Poglavlje 7: Menjanje krivih
Poglavlje 8: Materijali i mape
Poglavlje 9: Složeni objekti
Poglavlje 10: Modifikatori
Poglavlje 11: Svetla i kamere
Poglavlje 12: Osnove animacije
Poglavlje 13: Sistemi čestica i prostorne deformacije – I
Poglavlje 14: Sistemi čestica i prostorne deformacije – II
Poglavlje 15: Sistemi, hijerarhija i kinematika
Poglavlje 16: Modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 17: Pomoćni objekti
Studentski projekat
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Sham Tickoo, Nirupama Gupta
ŽanrInformatika i računari
Izdavač: Mikro knjiga
ISBN:978-86-7555-330-4
Br. strana:792
Povez:Broširan
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:24cm
Datum izdavanja:2009.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

3ds max 2008: sveobuhvatni vodič

Cena : 2.200,00 RSD
Količina:

Upoznajte se s vodećim programom za 3D modelovanje i animaciju. Posebna pažnja posvećena je tehnikama rada koje poboljšavaju produktivnost i efikasnost korisnika. Uz bogato ilustrovan tekst (oko 1500 crteža i slika ekrana), savladaćete modelovanje, sisteme čestica, 3D animaciju, prostorne deformacije, rad s materijalima i mapama, modifikatorima, svetlima i složenim objektima.

Posebne odlike knjige su:

  • Udžbenički pristup materiji, s naglaskom na postupno učenje uz rad na sve složenijim projektima
  • Vežbe s realnim projektima modelovanja i animiranja
  • Pitanja, zadaci i testovi za samostalnu proveru znanja na kraju svakog poglavlja

Sadržaj

Poglavlje 1: Uvod u Autodesk 3ds Max 2008
Poglavlje 2: Standardna prosta tela
Poglavlje 3: Proširena prosta tela
Poglavlje 4: Podrazumevani objekti i mreže zakrpa
Poglavlje 5: Krive i proširene krive
Poglavlje 6: Menjanje objekata 3D mrežice
Poglavlje 7: Menjanje krivih
Poglavlje 8: Materijali i mape
Poglavlje 9: Složeni objekti
Poglavlje 10: Modifikatori
Poglavlje 11: Svetla i kamere
Poglavlje 12: Osnove animacije
Poglavlje 13: Sistemi čestica i prostorne deformacije – I
Poglavlje 14: Sistemi čestica i prostorne deformacije – II
Poglavlje 15: Sistemi, hijerarhija i kinematika
Poglavlje 16: Modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 17: Pomoćni objekti
Studentski projekat
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?