Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Veliki saveti za mali biznis

Cena : 825,00 RSD
Količina:

"Svet malog biznisa se razvija. Konkurencija, pojava Interneta, spajanja i preuzimanja (da ne spominjemo ecesiju) prisilili su ljude u malom biznisu da preispitaju svoje marketinške strategije. Konkurencija stvarno postoji… Da li ste spremni? Uz recesiju malim preduzećima je sve teže da budu konkurentna na tržištu. Mnogo vlasnici malih firmi se pitaju: „Kako mogu da preživim recesiju”? Odgovor je: Neka vam marketing postane prvi prioritet!

Da li je Korisnički servis važan? Apsolutno. Da li su vaše finansije važne? Apsolutno. Da li je razvoj vašeg zaposlenog važan? Apsolutno. Svi ti procesi su veoma važni, ali tokom recesije NIŠTA NIJE važnije od vašeg marketinga.

Marketing pokreće vaše poslovanje. Šta više, tokom recesije on često presuđuje napuštate li biznis ili postižete sjajne rezultate. Možda će vaše najbolje poslovne godine biti baš tokom krize!

U teškim vremenima naučite kako da rastegnete novac da biste više uložili u marketing. U takvim remenima učite nove marketinške tehnike koje pomažu vašem poslovanju da napreduje. U ovoj knjizi naučićete nove i efikasne tehnike. Vaše tržište 8 biće imuno na ekonomska kretanja i povećaćete vaše domete, bez obzira na okruženje." - iz uvoda

Sadržaj:

  • Uvod
  • Vaš marketinški plan u sedam koraka
  • Koliko vaš klijent vredi?
  • Razlikujte se ili umrite: Vaša Jedinstvena Prodajna Ponuda
  • Formula u pet koraka za stvaranje vaše marketinške poruke
  • Šta treba da učinite da preporuke pljušte
  • Najdragocenije što imate... vaši sadašnji klijenti
  • Zajednička ulaganja: Neka vam klijenti drugih budu put do novog posla
  • U kom ste biznisu?
  • Kako pokloni mogu da povećaju prihode vaše male firme
  • Marketing s garancijom: kako garanciju pretvoriti u konkurentno oružje
  • Prednosti marketinga niša
  • Korišćenje istraživanja potrošača za razvijanje snažne marketinške strategije malog biznisa
  • 13 elemenata uspešnog oglasa za mali biznis
  • Strategije uspešne upotrebe telefona u malim preduzećima
  • Kako treba da koristite moć pakovanja da biste udvostručili prodaju
  • Ključ za garantovano ponavljanje prodaje
  • Kako da stvorite ponudu kojoj vaši potencijalni klijenti ne mogu da odole?
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Frederik Džejkob
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Društvo za unapređenje marketinga
ISBN:978-86-920411-4-3
Br. strana:155
Povez:Broš
Prevodilac:Vesna Jovanović
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2019.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Veliki saveti za mali biznis

Cena : 825,00 RSD
Količina:

"Svet malog biznisa se razvija. Konkurencija, pojava Interneta, spajanja i preuzimanja (da ne spominjemo ecesiju) prisilili su ljude u malom biznisu da preispitaju svoje marketinške strategije. Konkurencija stvarno postoji… Da li ste spremni? Uz recesiju malim preduzećima je sve teže da budu konkurentna na tržištu. Mnogo vlasnici malih firmi se pitaju: „Kako mogu da preživim recesiju”? Odgovor je: Neka vam marketing postane prvi prioritet!

Da li je Korisnički servis važan? Apsolutno. Da li su vaše finansije važne? Apsolutno. Da li je razvoj vašeg zaposlenog važan? Apsolutno. Svi ti procesi su veoma važni, ali tokom recesije NIŠTA NIJE važnije od vašeg marketinga.

Marketing pokreće vaše poslovanje. Šta više, tokom recesije on često presuđuje napuštate li biznis ili postižete sjajne rezultate. Možda će vaše najbolje poslovne godine biti baš tokom krize!

U teškim vremenima naučite kako da rastegnete novac da biste više uložili u marketing. U takvim remenima učite nove marketinške tehnike koje pomažu vašem poslovanju da napreduje. U ovoj knjizi naučićete nove i efikasne tehnike. Vaše tržište 8 biće imuno na ekonomska kretanja i povećaćete vaše domete, bez obzira na okruženje." - iz uvoda

Sadržaj:

  • Uvod
  • Vaš marketinški plan u sedam koraka
  • Koliko vaš klijent vredi?
  • Razlikujte se ili umrite: Vaša Jedinstvena Prodajna Ponuda
  • Formula u pet koraka za stvaranje vaše marketinške poruke
  • Šta treba da učinite da preporuke pljušte
  • Najdragocenije što imate... vaši sadašnji klijenti
  • Zajednička ulaganja: Neka vam klijenti drugih budu put do novog posla
  • U kom ste biznisu?
  • Kako pokloni mogu da povećaju prihode vaše male firme
  • Marketing s garancijom: kako garanciju pretvoriti u konkurentno oružje
  • Prednosti marketinga niša
  • Korišćenje istraživanja potrošača za razvijanje snažne marketinške strategije malog biznisa
  • 13 elemenata uspešnog oglasa za mali biznis
  • Strategije uspešne upotrebe telefona u malim preduzećima
  • Kako treba da koristite moć pakovanja da biste udvostručili prodaju
  • Ključ za garantovano ponavljanje prodaje
  • Kako da stvorite ponudu kojoj vaši potencijalni klijenti ne mogu da odole?

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?