Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Prodajni ring

Cena : 799,00 RSD
Količina:

Prodaja se uvek može unaprediti, u svim okolnostima i uslovima; ona kompaniju izvlači iz krize, uspešnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije dovoljno vešt. Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji deo jedne kompanije – njena „žila kucavica“. Upamitite da mi svakodnevno, hteli to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u „prodajni ring“ . Ne očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo – dobićemo samo ono za šta se sami svojim delima izborimo! Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga predstavlja blago za svakog mladog čoveka koji namerava da zasnuje svoj biznis ili da se oproba u ulozi prodavca ili komercijaliste u nekoj kompaniji. Tranziciona vremena donose “tranzicione gubitnike“, ljude kojima je potrebna pomoć da uz ovladavanje novim znanjima nađu svoje mesto u tržišnoj utakmici. Za njih je ova knjiga takođe od neprocenjivog značaja. U tom smislu nesporna je i društvena korist objavljivanja jedne ovakve publikacije.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: D. R. Gilbert
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Čarobna knjiga
ISBN:978-86-7702-107-8
Br. strana:208
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Prodajni ring

Cena : 799,00 RSD
Količina:

Prodaja se uvek može unaprediti, u svim okolnostima i uslovima; ona kompaniju izvlači iz krize, uspešnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije dovoljno vešt. Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji deo jedne kompanije – njena „žila kucavica“. Upamitite da mi svakodnevno, hteli to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u „prodajni ring“ . Ne očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo – dobićemo samo ono za šta se sami svojim delima izborimo! Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga predstavlja blago za svakog mladog čoveka koji namerava da zasnuje svoj biznis ili da se oproba u ulozi prodavca ili komercijaliste u nekoj kompaniji. Tranziciona vremena donose “tranzicione gubitnike“, ljude kojima je potrebna pomoć da uz ovladavanje novim znanjima nađu svoje mesto u tržišnoj utakmici. Za njih je ova knjiga takođe od neprocenjivog značaja. U tom smislu nesporna je i društvena korist objavljivanja jedne ovakve publikacije.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?