Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Prezentacijom do uspeha

2.100,00 RSDCena : 550,00 RSD
Količina:

SLABA PREZENTACIJA MOŽE UNIŠTITI POSAO, A DOBRA MU MOŽE DATI KRILA!

Svetski poznati konsultant i prezentator Džeri Vajsman govori kako da se povežemo sa najtežom i najzahtevnijom publikom i da ih podstaknemo na akciju. Ova knjiga je zapravo praktičan vodič za stvaranje uverljive prezentacije, od uvodnog razmatranja o misiji prezentacije i novim trendovima do sasvim konkretnih tehnika predstavljanja koje su potrebne da publiku osvojite u prvih 90 minuta. Vajsman takođe savetuje svoje čitaoce kako da primenjuju multimediju u savremenom poslovanju i nastavi i kako da odbace Powerpoint obrasce i fokusiraju se na ono što zaista zanima publiku.

Retko koji posao ljudi obavljaju tako često, a tako slabo, kao prezentacije. Jedna od poslednjih procena je da se svaki dan održi 30 miliona prezentacija s “Majkrosoftovim” PowerPoint dijapozitivima. Siguran sam da ste i vi prisustvovali mnogima. Koliko ih je zaista bilo značajnih, uspešnih i uverljivih? Možda samo nekoliko.

Većina prezentacija postane žrtva nečega što nazivamo Pet smrtnih grehova:

  • Nema jasne poente. Publika napusti prezentaciju pitajući se o čemu je zapravo reč. Koliko puta ste prisustvovali celoj prezentaciji i na kraju se pitali: “Gde je ovde poruka?”
  • Nema koristi za publiku. Prezentacija nije uspela da pokaže kakvu korist publika može da ima od predstavljene informacije. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i ponovo sebi govorili: “I, šta onda?”
  • Nema jasnog toka. Sled ideja je tako zbrkan da publika nije u stanju da ga prati. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i u jednom času rekli: “Samo malo, molim! Kako je predstavljač došao dotle?”
  • Previše detaljno. Toliko puno činjenica je predstavljeno, uključujući činjenice koje su previše tehničke prirode, ili su nevažne, tako da je glavna poenta nejasna. Koliko puta ste bili na prezentaciji i u jednom času rekli: “Šta to znači?”
  • Predugo. Publika izgubi koncentraciju i dosađuje se pre nego što se prezentacija završi. Koliko puta ste u vašem sveukupnom profesionalnom životu čuli, i jeste li ikad čuli prezentaciju koja je bila prekratka?
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Čeri Vajsman
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mate
ISBN:978-86-86313-01-0
Br. strana:306
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2007.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Prezentacijom do uspeha

2.100,00 RSDCena : 550,00 RSD
Količina:

SLABA PREZENTACIJA MOŽE UNIŠTITI POSAO, A DOBRA MU MOŽE DATI KRILA!

Svetski poznati konsultant i prezentator Džeri Vajsman govori kako da se povežemo sa najtežom i najzahtevnijom publikom i da ih podstaknemo na akciju. Ova knjiga je zapravo praktičan vodič za stvaranje uverljive prezentacije, od uvodnog razmatranja o misiji prezentacije i novim trendovima do sasvim konkretnih tehnika predstavljanja koje su potrebne da publiku osvojite u prvih 90 minuta. Vajsman takođe savetuje svoje čitaoce kako da primenjuju multimediju u savremenom poslovanju i nastavi i kako da odbace Powerpoint obrasce i fokusiraju se na ono što zaista zanima publiku.

Retko koji posao ljudi obavljaju tako često, a tako slabo, kao prezentacije. Jedna od poslednjih procena je da se svaki dan održi 30 miliona prezentacija s “Majkrosoftovim” PowerPoint dijapozitivima. Siguran sam da ste i vi prisustvovali mnogima. Koliko ih je zaista bilo značajnih, uspešnih i uverljivih? Možda samo nekoliko.

Većina prezentacija postane žrtva nečega što nazivamo Pet smrtnih grehova:

  • Nema jasne poente. Publika napusti prezentaciju pitajući se o čemu je zapravo reč. Koliko puta ste prisustvovali celoj prezentaciji i na kraju se pitali: “Gde je ovde poruka?”
  • Nema koristi za publiku. Prezentacija nije uspela da pokaže kakvu korist publika može da ima od predstavljene informacije. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i ponovo sebi govorili: “I, šta onda?”
  • Nema jasnog toka. Sled ideja je tako zbrkan da publika nije u stanju da ga prati. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i u jednom času rekli: “Samo malo, molim! Kako je predstavljač došao dotle?”
  • Previše detaljno. Toliko puno činjenica je predstavljeno, uključujući činjenice koje su previše tehničke prirode, ili su nevažne, tako da je glavna poenta nejasna. Koliko puta ste bili na prezentaciji i u jednom času rekli: “Šta to znači?”
  • Predugo. Publika izgubi koncentraciju i dosađuje se pre nego što se prezentacija završi. Koliko puta ste u vašem sveukupnom profesionalnom životu čuli, i jeste li ikad čuli prezentaciju koja je bila prekratka?

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?