Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Planiranje medija i medijskih kampanja

"Rad Nenada Perića nam na studiozan i naučni način, sa jedne a zanimljiv i informativan sa druge strane, predstavlja svet medija. Obrađena tema u širem smislu opisuje svet marketinga, oglašavanja, medija, agencija i svega što je povezano za spomenute: sociološke, kulturološke, psihološke, organizacione, ekonomske i ostale elemente. Pošto mediji, kao jedna dinamična tvorevina, direktno utiču na društvo, šta više menjaju savremeno, čitalac se susreće sa štivom koje nam opisuje i načine - modele stvaranja želja, stavova, i osećanja društva i njegovih delova. Pred nama je knjiga koja kroz marketinšku prizmu na svojstven način analizira te promene koje su sve brže i sve uticajnije na društvo. iz recenzije prof. dr Srbobrana Brankovića
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Nenad Perić
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: autorsko izdanje
ISBN:978-86-7558-575-6
Br. strana:152
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Planiranje medija i medijskih kampanja

"Rad Nenada Perića nam na studiozan i naučni način, sa jedne a zanimljiv i informativan sa druge strane, predstavlja svet medija. Obrađena tema u širem smislu opisuje svet marketinga, oglašavanja, medija, agencija i svega što je povezano za spomenute: sociološke, kulturološke, psihološke, organizacione, ekonomske i ostale elemente. Pošto mediji, kao jedna dinamična tvorevina, direktno utiču na društvo, šta više menjaju savremeno, čitalac se susreće sa štivom koje nam opisuje i načine - modele stvaranja želja, stavova, i osećanja društva i njegovih delova. Pred nama je knjiga koja kroz marketinšku prizmu na svojstven način analizira te promene koje su sve brže i sve uticajnije na društvo. iz recenzije prof. dr Srbobrana Brankovića

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?