Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Menadžment i kreativnost

Cena : 1.650,00 RSD
Količina:

Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvesni, namerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik.

Biltonovo nastojanje da unapredi razumevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmerava ka širem razmatranju relevantnosti kreaivnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu sveta kreativnosti i sveta biznisa.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Kris Bilton
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Clio
ISBN:798-86-7102-370-2
Br. strana:320
Povez:Tvrd
Prevodilac:Svetlana Stefanov
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:20cm
Datum izdavanja:2010.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Menadžment i kreativnost

Cena : 1.650,00 RSD
Količina:

Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvesni, namerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik.

Biltonovo nastojanje da unapredi razumevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmerava ka širem razmatranju relevantnosti kreaivnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu sveta kreativnosti i sveta biznisa.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?