Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Medijske, pr i brend tendencije

Cena : 660,00 RSD
Količina:
"Na raskršću vekova i milenijuma moć gospodarenja informacijama postaje dominantnija od drugih, dok kreiranje i kontrola javnog prostora obezbeđuju neophodni uticaj na društveno upravljanje. Nove tehnologije stvaraju drugačije modele življenja, preoblikujući političku, ekonomsku, sociološku, kulturološku, religijsku i inosferu, obavijajući planetu digitalnom kožom surovog, ali postojanog globalnog poretka. Sve više se shvata da realnost nije dovoljna po sebi, jer promocija ličnosti, ideja, pokreta i vrednosti komunikacionim alatkama i propagandnim tehnikama kreira paralelni svet pseudojavnosti, kojom plove samo obrazovani i informatički savršeni ljudi. Ova knjiga namenjena je, pre svega studentima i stručnjacima iz oblasti medija, marketinga i odnosa sa javnošću, ali i običnom čitaocu, radoznalom da kvalitetno i kritički spozna promene koje mu se dešavaju u svakodnevnom okruženju. Troje autora, svako iz svog ugla i na specifičan način, identifikuju, označavaju i analiziraju komunikacione strategije i trendove, konstatujući da je ključ demokratije u zajednici bez informacionih ograničenja. " izvod iz recenzije prof. dr Zorana Jevtovića
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Nenad Perić,Nevena Krasulja,Ivana Gujanica
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: autorsko izdanje
ISBN:978-86-7558-752-1
Br. strana:137
Povez:broširan
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Medijske, pr i brend tendencije

Cena : 660,00 RSD
Količina:
"Na raskršću vekova i milenijuma moć gospodarenja informacijama postaje dominantnija od drugih, dok kreiranje i kontrola javnog prostora obezbeđuju neophodni uticaj na društveno upravljanje. Nove tehnologije stvaraju drugačije modele življenja, preoblikujući političku, ekonomsku, sociološku, kulturološku, religijsku i inosferu, obavijajući planetu digitalnom kožom surovog, ali postojanog globalnog poretka. Sve više se shvata da realnost nije dovoljna po sebi, jer promocija ličnosti, ideja, pokreta i vrednosti komunikacionim alatkama i propagandnim tehnikama kreira paralelni svet pseudojavnosti, kojom plove samo obrazovani i informatički savršeni ljudi. Ova knjiga namenjena je, pre svega studentima i stručnjacima iz oblasti medija, marketinga i odnosa sa javnošću, ali i običnom čitaocu, radoznalom da kvalitetno i kritički spozna promene koje mu se dešavaju u svakodnevnom okruženju. Troje autora, svako iz svog ugla i na specifičan način, identifikuju, označavaju i analiziraju komunikacione strategije i trendove, konstatujući da je ključ demokratije u zajednici bez informacionih ograničenja. " izvod iz recenzije prof. dr Zorana Jevtovića

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?