Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Marketinška etika

Cena : 935,00 RSD
Količina:
Živimo u svetu u kome je lako proizvesti a teško prodati! Prodaja, koja je cilj svake trgovine i proizvodnje, sve je razuđenija i sve komplikovanija. Uostalom, ona je konačna svrha svakog biznisa. U moralnom smislu, sve ovo ne bi trebalo da je problem, barem ne na slobodnom tržištu koje karakteriše, ili bi trebalo da karakteriše, slobodan odnos kupaca i prodavaca koji svoje odluke donose bez ikakve prisile i sa preciznim znanjem o tome šta rade. Konkurencija bi trebalo da obezbedi da obe strane dobiju maksimum onoga što žele – prodavci najviše, a kupci najniže cene. U ovoj idealnoj slici cena je "istinita" mera vrednosti i ne proizvodi moralni problem. -Profesor dr Jovan Babić
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Džordž Dž. Brenkert
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Službeni glasnik
ISBN:978-86-519-0254-6
Br. strana:348
Povez:broširan
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Marketinška etika

Cena : 935,00 RSD
Količina:
Živimo u svetu u kome je lako proizvesti a teško prodati! Prodaja, koja je cilj svake trgovine i proizvodnje, sve je razuđenija i sve komplikovanija. Uostalom, ona je konačna svrha svakog biznisa. U moralnom smislu, sve ovo ne bi trebalo da je problem, barem ne na slobodnom tržištu koje karakteriše, ili bi trebalo da karakteriše, slobodan odnos kupaca i prodavaca koji svoje odluke donose bez ikakve prisile i sa preciznim znanjem o tome šta rade. Konkurencija bi trebalo da obezbedi da obe strane dobiju maksimum onoga što žele – prodavci najviše, a kupci najniže cene. U ovoj idealnoj slici cena je "istinita" mera vrednosti i ne proizvodi moralni problem. -Profesor dr Jovan Babić

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?