Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Marketing za neupućene

Cena : 2.100,00 RSD
Količina:
  • Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju?
  • Kako zadiviti i zadržati ključne kupce?
  • Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje?
  • Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.

Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
Poglavlje 3: Marketinški plan
Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
Poglavlje 5: Kreativna radionica
Poglavlje 6: Veština komunikacije
Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
Dodatak: O pratećem CD-u
Indeks

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Alexander Hiam
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Mikro knjiga
ISBN:978-86-7555-312-0
Br. strana:330
Povez:broširan + cd
Prevodilac:Snežana Bisenić
Serijal:For Dummies
Jezik:Srpski
Pismo:Latinica
Format:24cm
Datum izdavanja:2008.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Marketing za neupućene

Cena : 2.100,00 RSD
Količina:
  • Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju?
  • Kako zadiviti i zadržati ključne kupce?
  • Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje?
  • Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.

Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
Poglavlje 3: Marketinški plan
Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
Poglavlje 5: Kreativna radionica
Poglavlje 6: Veština komunikacije
Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
Dodatak: O pratećem CD-u
Indeks

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?