Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Marketing Like

Cena : 997,00 RSD
Količina:

Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj de se preko nodi čuti i koja de nam za kratko vreme doneti prihod. Ovo nije nemogude ukoliko poznajete marketing na način koji se ne može nadi u definicijama i stručnim knjigama. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbedi greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili. Tržište je potrebno kreirati tako da napravite odgovarajudi proizvod za njega. Zadovoljiti potrebe potrošača osnovno je polazište. Cilj ove knjige je da vam pomogne da postavite dobru bazu – kreirate tržište, i zatim da pravilno njime vladate.

Kada kažete „Ja za to nisam sposoban!“, Vi zapravo sebi dajete izgovor za nešto što niste uradili, niste čak ni pokušali, ili ste prerano odustali. Uspeh nije nositi gene za nešto - zapravo, naučnici još uvek nisu uspeli da dokažu da geni za uspeh postoje. Uspeh dolazi kao posledica rada, vežbanja, zalaganja i truda. Konkretan primer je i sam autor Bojan Mihajlovid koji je tekstom u knjizi “Marketing Like” predstavio svoje lično iskustvo prema istinitom događaju. Naime, čitava priča bazira se na vreme kada je dobio mogudnost da bude vođa projekta u IHG korporaciji. Odatle sve počinje da bi se danas priča nastavila u smeru prelaska sa tradicionalnog na digitalni marketing.

Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišdenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe. Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije. “Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošdu da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje.

U današnje vreme ubrzanog tempa tokova marketinga učestvovanje na društvenim mrežama sa pratiocima, nadgledanje konverzacija koje se tiču brenda i činjenica da se sve vezano za brend može like-ovati, zapratiti, retvitovati i komentarisati na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, YouTube-u i drugim društvenim mrežama objašnjeno je na stranicama knjige Bojana Mihajlovida. Kako sam autor tvrdi na facebooku provedemo 15 sati mesečno, a puno vremena provodimo i na Linkedinu. Oni pokazuju snagu medija, baziraju se na tri ključne stvari: aktivnost odnosno LIKE, COMMENT I SHARE.

Na kraju “Marketing Like” nije uveravanje da se treba fokusirati samo na digitalni marketing ved jasna preporuka koje dobre strane tradicionalnog i digitalnog marketinga upotrebiti da bi ste bili uspešni u poslu kojim se bavite.

Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Bojan Mihajlović
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Institut za ekonomiku i finansije
ISBN:978-86-483-0115-4
Br. strana:102
Povez:broširan
Jezik:Srpski
Format:20cm
Datum izdavanja:2017.
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Marketing Like

Cena : 997,00 RSD
Količina:

Svi mi želimo da napravimo proizvod ili uslugu o kojoj de se preko nodi čuti i koja de nam za kratko vreme doneti prihod. Ovo nije nemogude ukoliko poznajete marketing na način koji se ne može nadi u definicijama i stručnim knjigama. Knjiga “ Marketing Like” upravo je sažetak pravih i iskrenih primera iz prakse o tome kako da plasirate vaš proizvod ili uslugu. Autor Bojan Mihajlović je svoje dugogodišnje iskustvo pretočio na papir i napravio jasan i koncizan priručnik kako izbedi greške koje preduzetnici, investitori, menadžeri ili nosioci bilo kog biznisa godinama prave i tako propadaju, a da ni sami nisu sigurni gde su pogrešili. Tržište je potrebno kreirati tako da napravite odgovarajudi proizvod za njega. Zadovoljiti potrebe potrošača osnovno je polazište. Cilj ove knjige je da vam pomogne da postavite dobru bazu – kreirate tržište, i zatim da pravilno njime vladate.

Kada kažete „Ja za to nisam sposoban!“, Vi zapravo sebi dajete izgovor za nešto što niste uradili, niste čak ni pokušali, ili ste prerano odustali. Uspeh nije nositi gene za nešto - zapravo, naučnici još uvek nisu uspeli da dokažu da geni za uspeh postoje. Uspeh dolazi kao posledica rada, vežbanja, zalaganja i truda. Konkretan primer je i sam autor Bojan Mihajlovid koji je tekstom u knjizi “Marketing Like” predstavio svoje lično iskustvo prema istinitom događaju. Naime, čitava priča bazira se na vreme kada je dobio mogudnost da bude vođa projekta u IHG korporaciji. Odatle sve počinje da bi se danas priča nastavila u smeru prelaska sa tradicionalnog na digitalni marketing.

Knjiga se bavi pojmom digitalnog marketina iz ugla uspešnog čoveka. Digitalni marketing je promocija proizvoda ili usluge korišdenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do targetirane ciljne grupe. Priča o najmodernijim načinima dolaženja do ciljnih grupa. Priča o svim kanalima digitalnog marketinga. Priča o digitalnom marketingu je priča o ljudima, a ne o platformama. To je priča o potrebama da ljudi primaju informacije. “Marketing Like” je knjiga o slušanju. Mnogi se hvale svojom nesposobnošdu da slušaju. Bez slušanja nema komunikacije. Tradicionalni marketing priča priče o svom proizvodu. Kod digitalnog marketinga ključno je slušanje.

U današnje vreme ubrzanog tempa tokova marketinga učestvovanje na društvenim mrežama sa pratiocima, nadgledanje konverzacija koje se tiču brenda i činjenica da se sve vezano za brend može like-ovati, zapratiti, retvitovati i komentarisati na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, YouTube-u i drugim društvenim mrežama objašnjeno je na stranicama knjige Bojana Mihajlovida. Kako sam autor tvrdi na facebooku provedemo 15 sati mesečno, a puno vremena provodimo i na Linkedinu. Oni pokazuju snagu medija, baziraju se na tri ključne stvari: aktivnost odnosno LIKE, COMMENT I SHARE.

Na kraju “Marketing Like” nije uveravanje da se treba fokusirati samo na digitalni marketing ved jasna preporuka koje dobre strane tradicionalnog i digitalnog marketinga upotrebiti da bi ste bili uspešni u poslu kojim se bavite.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?