Latinica / Ćirilica

Izaberite boju:

USD EUR

Gerila PR 2.0

Cena : 999,00 RSD
Količina:
Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate! Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za XX vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju. Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima. Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.
Čitaj dalje

Detaljne informacije o knjizi:

Autor: Majkl Levin
ŽanrEkonomija, biznis
Izdavač: Laguna
ISBN:978-86-521-0981-4
Br. strana:393
Povez:broširan
Dodaj u listu želja Preporuči prijatelju

Gerila PR 2.0

Cena : 999,00 RSD
Količina:
Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate! Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za XX vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju. Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima. Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.

Dodaj komentar

Da bi ostavio komentar treba da budeš prijavljen Prijavi se

Povezani proizvodi

Knjige na osnovu tvog interesovanja

Za prikaz knjiga koje će te zanimati potrebno je da se prijaviš Prijavi se Prednosti prijave i otvaranja DK naloga?