Ništa nije fascinantnije od basnoslovnog bogatstva!
Naučite da pripremate prezentacije i vodite sastanke, stvarate i razvijate timove, rešavate probleme i upravljate promenama.
Ova knjiga je praktični priručnik, a ne filozofsko delo, namenjena je ljudima kojima novac predstavlja preku potrebu - koji žele prvo da se obogate, a nakon toga da filozofiraju. Ova knjiga je za ...
Šta god mislili o menadžmentu, to je zanimanje kao i svako drugo. Mora da se nauči!
Zašto su neki ljudi u poslu uspešniji od drugih? Zašto neki poslovi cvetaju, a drugi propadaju? Poznati predavač na temu biznisa i autor mnogih knjiga, Brajan Trejsi, našao je odgovore na ova ...
Knjiga 21 Tajna uspeha samoukih milionera pokazuje kako svi, bez obzira na trenutnu situaciju u životu, mogu postati milioneri. Saveti iz ove knjige se zasnivaju na temeljnoj analizi navika i rada ...
U stvari, marketinši stručnjaci nisu lažovi, oni su samo pripovedači. Potrošači su oni koji lažu. Kao potrošač. Mi svakoga dana uveravamo sebe u laži. O tome kako se odevamo, gdje živimo, kako glasamo ...
Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude primećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava. Post-potrošački ...
Knjiga predstavlja priručnik u kome su sakupljena znanja i veštine iz oblasti odnosa sa javnošću i podjednako je namenjena početnicima, studentima iz oblasti komunikologije, politikologije, ...
Kako pripremiti govor, osvojiti publiku i savladati tremu? Na pitanja koje svako od nas sebi postavlja pre javnog nastupa odgovara Mirela Španjol Marković, profesionalni trener govora i voditeljka ...
Veliki deo nepoverenja prema bankama i ostalim finansijskim institucijama sa kojima savremeni čovek dolazi u kontakt proizilazi iz nedovoljnog znanja o uslugama i opcijama koje nam one nude. Zato je ...
Logistika danas predstavlja proces koji kreće od nabavke repromaterijala za izradu nekog proizvoda do isporuke istog proizvoda krajnjem korisniku, odnosno potrošaču.
Problematiku odnosa s javnošću autori tretiraju u 4 grupe: 1) prikaz strukture i istorijskog razvitka, 2) profesionalna i teoretska podloga, 3) procesi upravljanja i 4) praksa.
Ova je knjiga namenjena svakome koga zanima rastuća delatnost upravljanja događanjima - event managementa.
Najsavremenije delo na temu bankarstva danas: ako ste student, sve što trebate znati za uspešnu karijeru u bankarstvu, ako ste bankar, knjiga koja pomaže da razvijete vašu karijeru baankara!
Vodeća knjiga na tržištu iz područja mikroekonomije!
Naučite kako proizvesti uspeh!
Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga.
U knjizi je velika pažnja posvećena praktičnim primenama i ekonomskoj politici - a manje formalnoj ekonomskoj teoriji - po čemu se ona razlikuje od mnogih drugih knjiga koje su napisane za uvodni ...
Udžbenik Mishkina i Eakinsa danas je jedan od najčešće korišćenih udžbenika na ekonomskim fakultetima i poslovnim školama širom sveta.
Tokom krize je od ogromnog značaja da se održi tok gotovine i očuva ljudski kapital. Obično smo skloni da otpuštamo ljude kako bismo smanjili troškove. a to nije najbolje rešenje, jer ljudi čine ...
Bestseler na prvom mestu liste Sunday Timesa!
Cilj ove knjige je da vam pomogne da se suočite sa problemom samoobmane i da ga uspešno prevaziđete jer ako njega ne rešite, svi drugi problemi neumitno ostaju.
„Da li će jedna kompanija biti dovoljno spretna da preživi iznenađenja koja nosi sutrašnjica u velikoj meri zavisi od toga da li su njeni lideri – posebno najviše rukovodstvo – sposobni da u uslovima ...
Naša filozofija je da svi u kompaniji rade bolje kad razumeju kako se meri finansijski uspeh i kako oni mogu da utiču na učinak kompanije - to razumevanje mi nazivamo finansijska inteligencija.
Idealan menadžer - Zašto ne možete biti idealan menadžer i šta možete da uradite tim povodom?
Najnovija knjiga Isaka Adižesa daje uvid u manifestacije stilova upravljanja i opisuje njihov uticaj na rad kompanije i njene rezultate.
Peta disciplina Pitera Sengija namenjena je menadžerima koji su spremni da stvaraju organizaciju koja uči!
Knjiga legendarnog "Neutron Džeka" - najuspešnijeg direktora u istorijatu GENERAL ELECTRIC-a, inače izabranog i za najboljeg menadžera svih vremena prema anketi Njujork Tajmsa, ne prestaje da izaziva ...
"Već nekoliko godina me Robert Volas (Robert Wallace), uvaženi urednik izdavacke kuce Fri pres (The Free Press), nagovarao da napišem knjigu iz oblasti marketinga za menadžere, knjigu u kojoj bi se ...
Piter Draker dominira već decenijama svojim lucidnim razmišljanjima o menadžmentu.
Kako i zašto preduzeća rastu i umiru i šta činiti u vezi sa tim! Dopunjeno i revidirano izdanje najpoznatije knjige Isaka Adižesa - knjiga sadrži opis i analizu životnih ciklusa preduzeća i objašnjava ...
Neobično čitljivo štivo, pisano u formi dijaloga, koje nas postepeno i uz obilje životnih primera uvodi u suštinu Adižesove teorije menadžmenta.
kako stvoriti prostor na tržištu i konkurenciju učiniti nevažnom Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji ...
Konkurentska prednost Majkla Portera je pomogla da strategija postane konkretnija i više zasnovana na akciji!
U knjizi Pet nedostataka u radu tima, Patrik Lensioni još jedanput nudi očaravajuću i poučnu basnu o liderstvu kao i u njegova dva prethodna bestselera.